160310 åäö

Ååååååååååååh äntligen har jag fått tillbaks mitt gamla tangentbord! Jag kan skriva å ä ö! Jag är sååå lycklig, SÅ LYCKLIG! Och nej, jag överdriver inte, beause you don´t know how it feels to vara utan å ä ö, så det så. Jag är sååååååå lycklig! Hihi.

   Idag mina kära vänner har jag faktiskt rättså duktig..klev upp klockan 08.00 trots ledig dag och pluggade lite granna under dagen. Gick väl lite sisådär..men lite fick jag gjort. Imorgon har jag och Natalie ett seminarium att gå på...och tjaaa..jag skulle nog inte påstå att jag känner mig så förberedd, men what to do, det löser sig förhoppningsvis. Hoppas jag vaknar upp med fet träningsvärk imorgon..jag gillar det. Det är ångestdämpande. I know it för jag är ångestmänniska. Måste gå och lägga mig nu, it´s waaay past my bedtime och det är nu min roomie börja bli pigg, haha.



Gullepluttisarna från i lördags.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0