160310 I´m asking him to change the world.

Hej, ligger i sängen och tittar på American Idol, jag tycker programmet är bra, Ellen är med and everything! Oh, jag önskar jag kunde sjunga...det är en sån fin talang. Jag önskar jag hade någon talang i alla fall, när jag var liten ville jag bli tandläkare (I know, jag var/är en wierdoo), men sen hade jag en period då jag ville bli en sångerska precis som Britney Spears som var min dåvarande idol. Then I realized fakta, att jag faktiskt inte kan sjunga. Sen har jag velat bli godisbagare, jobba på en chokladfabrik och bli delfinuppfödare.
   Men inget av det blev det. För att jag ändrade mig igen, eller så vågade jag bara inte följa mina bageridrömmar..who knows. I don´t.

Min utsikt from the bed just nu:

Godnatt :)

xoxo


Kommentarer
Postat av: sadia

dina drömmar om sångerska kommer jag mycket väl ihåg!

2010-03-17 @ 11:41:48
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0