180310 5 hours sleep

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Är hemma nu från en heldag i skolan, sov bara i 5 timmar så jag känner mig lite övertrött, men jag mår bra ändå. Frugan har åkt till Sthlm, så det är ju lite ensamt i lägenheten..saknar min lilla fis! Idag ska jag bara tjocka mig och ligga i soffan, the thing I do best. Får ta och lägga mig tidigt också, har föreläsning vid åtta imorgon igen, sen sticker jag till Uppsala och då ska jag få träffa vänner jag saknar så otroligt mycket! Sen blir det lite shopping i Sthlm på lördag, längtar verkligen till den här helgen. Nu ska jag titta färdigt på Top Model och lägga ifrån mig chipspåsen..

Ikväll ska jag ge det en ny chans..



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0