300310 Oh, I can´t believe it.

Hej bloggen! Sitter i soffan igen, mitt favoritställe efter sängen eftersom båda riktar sig mot tv:n (min kärlek). Känns som om den här dagen har varit jättelång men samtidigt har jag tusen saker kvar att göra..har inte ens lagat mat. Kan inte laga mat själv nu när min roomie har lämnat mig, så jag lever på chips och godis. Har praktiserat från 07.00 till 16.00 sen tog jag och Karen en promenad till stan och tillbaks, det tycker jag var jätteduktigt. Ända sen jag kommit hem har jag bara suttit och försökt boka Londonbiljetter, så jävla frustrerande, vet inte varför. Det bara knasar hela tiden. Men hur som, så har det fixat sig nu efter femtioåttahundra år, så nu ska jag hoppa in i duschen och sen titta på Cougar Town och Christine eftersom Desperate inte visas ikväll..jävla CSI triologiskit.

Tog lite pictures today





xoxo


Kommentarer
Postat av: sadia

ingen greys idag heller på grund av csi!

2010-03-31 @ 19:52:25
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0