310310 Foodfoodfood.

Hej alla glada! Jag fick sluta tidigare ikväll och därför är jag superglad! (tillskillnad mot imorse höhö) Jag gick faktiskt inte och handlade imorse, jag lagade faktiskt mat, själv! Så duktig jag är. Och nu har jag och Mezbege lagat kitcha, en eritriansk maträtt, den är såååå god, jag älskar den! Och det bästa är att det bara behövs 4 ingredienser, mjöl, vatten, något speciellt smör och speciell kryddblandning. Sen måste man ha turkisk yogurth också..aja jag ska sluta babbla detta är ingen matlagningsblogg.

Eftersom jag är så stolt över dagens matlagning, tog jag lite bilder, höhö.

Innan jag gick till praktiken lagade jag pasta med köttfärssås:



Kitcha:



xoxo :)


Kommentarer
Postat av: sadia

ser ut som paratha i stekpannan :D

2010-04-01 @ 16:16:30
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0