Alla älskar raymond!...NOOT

Hellooo!

Tänkte blogga en snabbis innan jag går i säng :)   har precis kollat på Couples Retreat med älskling och hans vänner. Ganska bra film, fick mig o skratta en hel del faktiskt. Han köpte massa godis och läsk, precis vad jag har längtat efter typ heeeela dagen!! Jag är lite av ett godismonster, för er som inte känner mig. Det känns ibland som att jag har en sjukdom lr något? Cuz jag är som en addict, blir knäpp när jag inte får mitt godis! Im a candy addict!!

Nu ska vi kolla på Alla Älskar Raymond (blääääääää, hoppas inte älskling inte ser detta för han älskar bajsserien) så Yippiiiieeee!!   Sen ska det sovas, för imorgon ska det banne mig pluggas :D

God natt på er! Puss*


Very goooood!....


...Noooot so good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0