Är man stor måste man vara snäll!

Waaaaaasaaaap?!?!?

Jag sitter här framför datorn och kollar på svenska hollywoodfruar! I freaking love det här programmet hahaha. De är för sjuka, allihopa, alla på sitt speciella lilla sätt.  Maria Montazani verkar alltid vara så hög eller gå på något och Anna Anka, vad kan man säga om henne? Watch the program så förstår ni hahaha.. Måndagar 21.00!

Jag har vart o tränat idag och jag är verkligen helt död! Musse var min personal trainer idag, han kan mer om träning än mig så han fick hjälpis mig :)  Imorgon kommer jag förmodligen ha världens träningsvärk. I can feel it! And I don't like it. Så nu ska jag kolla klart på det här programmet och sedan ta ett långt varmt bad!

Natti Natt! Puss*



Bild från i lördags med lilla Malin

Kommentarer
Postat av: sadia

såg också på svenska hollywood fruar igår, maria är ju knäpp, beroende av tofsar och läppstift liksom? haha men jag gillar henne ändå!

2010-03-09 @ 18:13:52
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0