I want ma mooney! Thats what I want!

Hello everybody!

Jag snackis med lilla älsklingen på telefon just nu! Han kallar mig vit och att jag ser ut som ett spöke! Jag behöver sola solarium, och det nu! Emergency :( Det är så sorgligt, ge mig sol!

Idag har jag vart ganska så duktigt, gått upp och ätit min gröt, vart i skolan och "pluggat" med Karen, tränat som en åsna med Musse och Sami och ätit korv med ris! Ja korv med ris, för er som inte gillar det, du vet vem du är, så ska du veta att det är jävligt gott! Gotta taste it before you judge it :)
 
Nu sitter han och skrattar åt mitt album på facebook! Han är riktigt elak han :( Buhuu

Hörs imon! Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0