Idonnooo 170310 00:30

Ska strax gå o lägga mig för att jag ska upp tidigt imorgon! Yepp tro det eller ej så ska jag försöka gå upp någon gång efter 09.00! För klockan 10.00 ska jag banne mig vara på gymmet och träna som en häst :)  Sedan blir det en massa plugg heeeela dagen! Visst låter mitt liv super intressant? hahahha NOT!

Efter plugget ska vi dra på pubrunda med vår sektion, heter det så? Aja hur som helst ska jag o sami för en gång skull inte sitta hemma som små kärringar o vänta på greysan, utan vi ska ut o ha kul. Whoop whooop! Vi ska äta tacobuffe för endast 39 kr. That souuund goood to mee!

Idag blir det inget kvälls/natt snack med älsklingen. Han ska sova tidigt för han har tenta imon. Jag ska hålla tummarna och be för honom ♥

Natti natt! Puss*



Han gillar min rosa cykel ^^ Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0