If you change your mind..

Kom precis hem från willys, vi va o storhandlade, så nu står inte kylskåpet tomt längre, nu är den full med matis, köpte lite godis också ^^     Vi fick dock vänta lite för länge på taxi, de sa att taxin skulle vara framme inom 15 minuter men icke, det tog ungefär en halvtimme! Usch om det är något jag verkligen hatar så är det att vänta. Men jag tror inte jag är ensam om det, eller?

Hann precis med slutet av Biggest looser finalen, det är helt sjukt hur mycket de förändras! Tror jag ska söka dit, hö hö! Neee men det skulle va grymt att ha en personlig tränare, en Bob eller Jillian, helst en Jillian :D

Nee nu ska jag kolla på Anna Ankas nya program där hon söker efter en assistent, detta ska bli kul! Hon är bara för skön..



Like or dislike? Vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0