My life your entertainment

God dag alla gullepluttar!

Till skillnad från min roomie, så mår jag super idag! Bättre än igår iaf, för solen skiner lite idag, den liksom tittar fram men molnen ska förstöra allt! Craaaaap :D    Sitter här och dricker te och kollar på Ellen. I just love ellen, hon är bäst!! Channing Tatum var gäst, han sa att han vart strippa för många år sen, innan han blev känd, så ellen fick en lapdance hahhaha very funny!

Vi skulle va i skolan vid 12 idag, vi skulle plugga, men icke. Istället sov jag hur länge som helst och äter frulle så här sent. Jag skäms lite granna :(    Nu ska jag planera lite inför dagen, får se vad som händer..




Bild från i lördags, nästan hela gänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0