Söndagsmys!

God kväll kära blogg!

Jag sitter här med min lilla ko och kollar americas best dance crew i hennes room! Det är en riktig chillsöndag idag, då sitter vi på soffan med datorn i knät och med tv:n på heeeela dagen. Och jag gillar det fatiskt, för jag har ingen lust att göra annat endå :)

Det blev en riktigt lyckad kväll igår, jag hade super kul! Vi var först hos surre och förkröka och bara tog det lugnt. Vi tog sen två taxi in till stan, för att vi var för många. Vi drog till satin, där det va fullt med folk! Sen blev det donken där jag åt en cheesburgare som aldrig smakat bättre :D hahhaha

Så nu kommer vi iaf sitta här resten av kvällen tills det blir sovdags!
Puss på er*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0