Sorry dudes!

Sorry Förlåt Perdon Scusa Pardon!

Både jag o Sami har vart dåliga på att blogga nu under helgen men vi har mycket bra anledningar! Vi har åkt hem :) Jag va i sthlm från torsdag fram tills idag. Det var en ganska skön helg, både torsdag och fredag var jag hemma med familjen, och lördag var jag med älsklingen :)  Kommer saknis honom väldigt mycket! Ussch!

Kom fram till öret för ungefär 2 timmar sen, sami skulle hoppa på vid enköping men icke! Bussen från uppsala var sen, så hon fick ta tåget som gick en timme senare :( Fick ingen sällskap och hon fick frysa, stackars lilla ko!

God natt! Puss*




Ps. Hatar ni bara inte det här jääääääääkla skit vädret?
Kom verligen från ingenstans :( jag som trodde att våren was finally here!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0