110310 01:26

Tänkte skriva ett litet inlägg nu innan jag går och lägger mig!

Det har varit en ganska händelselös dag, har vart i skolan och pluggat hela dagen typ, sen kommit hem och bakat den supergoda tigerkakisen som jag ska visa bild på sen! Vi hade tänkt dra till Strömpis, men Karen döda hela stämmningen, så det blev en hemma kväll istället. Lika bra det, för det va greysan idag :)

Jag sov så OTROOOOOLIGT DÅLIGT inatt! Träningsvärken som jag har fått nu efter träningen i måndags gör mitt liv till ett helvete :( Vaknade till varenda gång jag skulle vända på mig för att jag hade så ont. Så sorgligt.. Så idag fick jag vila, no training for me.

Imorgon ska jag till skolisen o plugga igen, Yuppiii (som syrran säger).. NOT! Sen träna och till slut komma hem för att se det nya Criminal Minds avsnittet! Det ser jag verkligen fram emot :)

God nattens! Puss*



 
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0