It's Greek Night ladieeees!

Ooooh gooosh! Jag är så mätt! Verkligen så mätt, det är helt sjukt. Nathalies mat va fantastisk, YUMMIIEEEE! Alla vi fem kunde inte ens röra på oss, vi bara satt runt bordet och försökte smälta maten som riktiga tjockisar :) Hahaha..

Vi sitter nu och kollar på en massa bilder o videos som samira har tagit när vi vart ute och vart mycke DRUNK! Hahaha sitter och skrattar ihjäl mig, folk förändras verkligen när man dricker, its sooo funny! Det är roligt att kolla på dagen efter. Skulle gärna ladda upp, så att ni också fick skratta med oss, men det är för pinsamt lixom. Så nej, ain't gonna happen!

Nu ska vi sitta här och mysa resten av kvällen, tills Kärlek vid andra ögonkastet börjar 00:35! God natt på er alla! Hoppas ni får en grym helg :)

Puss*

 



Sami ville inte va med på bild, även fast jag tyckte att hon va superfin, därav min fina målning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0