Lördag 130310 19:19

Duuuuude!

Sitter här och kollar på Teen Mom, de är så unga, det är som om mina små syskon skulle ha barn, jag vet inte men it's so wrong! De är själva barn och så har de barn att ta hand om. Verkar va ett jävligt hårt jobb if you ask me.

Idag va jag och lilla ko på MAX! Det va meningen att vi skulle cykla dit, ta ut dem från "parkeringen" där de legat i ide i ett halvår ungefär. Men vi hade inte ens gått i 1 min när det började snöa så jäääääkla mycke. Älsklingen sa att de va ett tecken från gud, att vi inte skulle äta "bajs mat". Vi trotsade iaf gud lite grann, vi parkerade cyklarna vid busshållsplatsen och tog bussen dit istället! Hihih ^^      Maten var super goood iaf så det va värt det! YUMMIEEE..

Nu är vi iaf hemma, vi ska börja fixa oss inför ikväll. Vi ska på nån förfest nånstans här i öret med Musse. Vi känner inte folket så det känns sisådära. Men det blir nog kul..

Puss*
                  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0