Back to reality

Waaarööp?!?!

Sitter här och kollar på en grym film! American Gangster  med Denzel Washington på 5:an. Jag har sett den förut, jag tävlade på The Voice bara som en kul grej och då vann jag biljetter till premiären och två skivor. Det va lite kul o vinna nått iaf. Hur som helst så är han är min absolut favoritskådespelare, han är så bra på det han gör och jag älskar varenda film han har vart med på. I just love him! Jag kollade på Remember The Titans igår, jag skulle kunna säga att det är nog en av mina favorit filmer :)

Jag har vart super duktig today! Okej kanske överdriver lite, inte super, men ganska. Jag har faktiskt pluggat sum sum! Japp på en söndag ska ni veta! Jag och gulleplutt gick sen o handla i våra vårjackor! Även fast det inte riktigt är vår än, så hade vi på oss dem endå! Vi hade ingen lust att ha på oss våra vinterjackor.. Det var jätte fint väder med en underbar sol! Så jääääkla härligt! Och jag frös inte, vilket är det viktigaste.

Imorgon blir det mycket plugg, så vi tjejor ska sitta i tysta rummet o plugga. Annars sitter vi o babblar en massa girl talk och får lixom inget gjort. Sen blir det träning på kvällen som vanligt. Helgen är slut, back to reality!

Puss*




    
       
           


Försökte knyta mina skor, men det ser ut som annat hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0