250310 She´s a maneater!

Godkväll bloggen! Hade min första riktigt praktikdag idag, det gick bra, jag hittade rätt på en gång trots mitt non-existing-lokalsinne..
Är skittrött, höll på att somna many times när det var rapportering, skumt eftersom jag hade sovit ganska bra och länge under natten. Aja, jag vet inte vad jag ska skriva, jag har 2 st handledare, en trevlig kvinna och en tant som virrar omkring och fikar hela tiden. Avdelningen består mestadels av cancerpatienter vilket är lite jobbigt, men det ska bli very interesting ändå. Ser verkligen inte framemot fika-rasterna, ett rum fullt med tanter som snackar om vädret och melodifestivalen och skit, uuuääääähhh.

Igår bakade jag och dani pizza föresten, det blev a great success, GREAT SUCCESS! :



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0