Its a beautiful daay!

God morgon mina kära!
 
Vaknade ganska tidigt idag, för att vara jag!  Hahaha.. Jag vaknade någon gång efter 10, Sami väckte mig, eftersom jag inte vaknade med hjälp av min telefon, suuuck! Jag undrar om jag blir döv under natten, för jag hör verkligen ingenting. Någon skulle kunna komma in och råna mig under natten, jag skulle inte märka nått!

Jag gick iaf upp och tvättade mina kläder, finally! Har knappt något att ha på mig längre buhuuu.. Ska snart iväg till skolan, ska äta lunch med Musse, och sen plugga all day :) Det kanske till och med blir träning idag. Jag är snart nära min dröm vikt, så det är bara att kämpa på höhö

So have a good day! Puss*



Gammal bild på mig och älskade Janju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0