290330 This is the music for love.



Heeej bloggen
! Sitter i soffan med min älskade dator i knät och mår allmänt bra. Helgen som gått var dunder! Var på Collage på fredagen och Sturecompagniet på lördagen. På Collage såg vi bloggaren Kissie med sina big big boobies och kändisfrisören Bobby med sin bigassbut! Det var lite kul..men annars var stället sådär, fullt med ganska ruttet folk (en ful brat med backslick in pairtcular). Men helgen var bra och hade riktigt roligt på Sture.
   Idag låg jag i sängen till halv tre, åt chips med dipp och choklad till frukost, storstädade hela lägenheten, betalade räkningar (är en riktig brokeass nu..) och tränat med Musse. Kom hem för en timme sen och har suttit och käkat grymmaste kycklingen (framför hollywood fruar) som jag fick av Mezgebe igår. Om ändå varje dag kunde vara såhär, exclusive betala räkningar.

Var föresten sämst på att ta bilder i helgen, men ni får se dom få jag har:





 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0