30 Mars 2010

Jag sitter här och är jäääääävligt uttråkad! Bläää.. Borde egentligen plugga, men jag har verkligen ingen lust! Så Sami om du läser detta, messa mig, du måste tvinga mig o plugga! Höhöhöhö ^^

Vi var i skolan idag och käkade lunch, helt okej mat faktiskt. Vi åt kyckling med ris och sallad :) sen gick älskling till sin föreläsning och jag gick hem. Very booring indeed! Så nu ska jag vänta på att han kommer hem, det är sjukt hur beroende man blir av varandra. Jag blir det iaf hahha.. Idag ska vi... hmm... ingen aning faktiskt! Kanske kolla på film or sum sum. Vi kollade på en film igår,  jag hade sett fram emot o se den, men FY FARAO va den sööööög! Percy Jackson and the lightning thief är nog en av de sämsta filmerna jag sett! 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0