Let me see what you got!

Hej Bloggis!

Jag ligger här med min lilla ko i "hennes" nuvarande säng, min bäddsoffa och pluggar :) Det är tenta på lördag och vi måste klara den! Annars är vi bara för sorgliga och jag kommer bli ledsen! Buhuu!

Idag ska det storhandlas, we have noooo food at home, and that ain't good! Måste ju ha matis för vi är gamisar hahah.. Så vi ska iaf ta oss till willys, vi måste gå för vi har ingen bil, så det gäller att klä på sig ordentligt. För det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!

Jag och Sami har tänkt gå o träna, men jag börjar få second thoughts! Jag borde verkligen plugga all daaaay! Så jag vet inte riktigt, ska diskutera lite med min roomie, får se vad jag kommer fram till!

Jag bloggis lite senare, innan jag går o lägger mig or sum sum!
Puss*


Jag och gulleplutt i somras!


Kommentarer
Postat av: booooohuuuuuuu

du e så söööt min älskling<3 saknar dej

2010-03-06 @ 01:42:20
Postat av: Shabbe

Snyggingar

2010-03-14 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0