Don't hate, just appreciate

God kvällens!

Jag sitter här på min säng och gör, jaaa, inte så mycke faktiskt! Kollar på en av mina favorit program on Tv, Criminal Minds! Vet inte varför, but I just love it! Det är sättet de tänker på och hur de löser morden som jag tycker är så sjukt otroligt! I just wonder om det är så på riktigt?? Jag kanske gillar det så mycket för att i mitt undermedvetna så önskar jag att jag va en av dem?! Hahhaha vem vet..

Sami har sovmorgon imorgon, så vi kan va uppe extra länge idag Whoop whoop! Vanligtvis brukar både hon och Khalle redan ligga och sova vid den här tiden, att de ska va så tråkiga :( Men men, don't hate just appreciate!

Nu ska jag kolla klart på min älskade serie!
Puss*

         
                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0