Mrs lonely..


Tänkte skriva ett sista inlägg innan jag går och lägger mig. Jag sitter ännu en kväll här heeeelt ensam och kollar på Criminal MindsSo sad :(  Det blev ingen storhandling på willys för att vi är helt enkelt för lata och vi hatar kylan! Och ingen träning heller för den delen för att jag pluggade som en riktig nörd. And I'm damn proud of us! Jag och Khalle va riktigt duktiga idag.

Storhandling blir istället imorgon, samma gäller träningen. Vi ska gå upp tidigt och fixa det så att vi sen kan plugga resten av dagen. För imorgon är det sista dagen innan tenta och jag är rädd! Hahahha..

Nu ska jag vänta på att älskling ska ringa, så att vi kan snackis lite innan jag går och lägger mig!
God Natt på er! Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0