Return of the Daniela

Haallåå!

Jag vill först o främst be om ursäkt för min bloggtorka! Men när det kommer till skolan så kommer det alltid att komma först, man måste ju lixom prioritera :) 

Det är en wonderful dag, solen skiner och jag är lycklig! Det är sjukt hur stor skillnad solen gör! Jag ♥ solen hihih.. Jag hade en tenta idag, den gick väl sisådära, det kändes ändå helt okej men jag missade 3 frågor som hade mycket poäng. Så man får väl hålla tummarna och hoppas på det bästa! Jag får väl be lite extra, som Samis mami brukar göra!

Samis föräldrar är här på besök, de har med sig en massa roligt, och de är såååå gulliga! Det får mig o sakna min mammsen o pappsen, och jag kommer inte se dem förrän 2 veckor :( Men men what to dooo.. Kanske de kan komma hit på besökis..

Idag blir det nog utgång och för min del, I don't know where yet, men vi ska nog komma på något minsann. Det är nog dene enda fördelen med att bo här i denna håla, det finns många möjligheter när det kommer till klubbar! Hahahha.. Vi ska iaf gå ut med Surre och company så det ska nog bli roligt!

Jag bloggar kanske lite senare!
Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0