Week end!

Gooood dag alla glada! 

Stor bloggtorka, I KNOOOW! Jag ber om ursäkt till våra få, men trogna läsare! Hihihi ^^    Jag sitter här och kollar på MADE. Det är om en kille som har aspergers syndrom, det är så synd om honom :(  Han har inga vänner och har det jätte svårt. It's so sad..

Det blev en super lyckad helg i sthlm. Det blev ganska stressigt i fredags, vi blev sena så vi tog taxi in till stan. Vi drog till Collage, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om stället. Det var så konstiga människor där, musiken va sådär, en ful slickad brat började bråka med mig o sami. Så jag har inte så mycket bra saker o säga om stället förutom att det är nog den fräschaste klubben jag vart på. De städade hela tiden.. Men i lördags hade jag super kul, vi förkrökade först hos oss, sedan drog vi till stan där vi mötte upp grabbarna. Det blev sturecompagnet :) Jag har ingen kamera, så jag har inga bilder att lägga upp, ni får vänta till sami lägger upp dem..

Nu ska jag vänta på älsklingen, cuz I'm very hungry, och vi ska dra o handla some fooood!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0