What goes up must come down

Gooosh! Sitter o kollar på Greysan och tycker så synd om Sloan :(  Han va så glad för att han skulle bli pappa och så drog dottern! Fy faraooo va elakt.. Hmm läste igenom det jag skrev nyss, ni som inte kollar på greysan kanske inte förstår, men ni som kollar, tycker inte ni samma sak?

Jag var o plugga idag och jag lyckades somna två gånger i bibban hahha hur lyckas man med det? Tror inte många som kan pull that off utan att någon märker att du har deckat..Sedan var jag o träna med Musse, I can feel att jag börjar bli en muskelknutte! Såå waatch out! Mohahha..

Jag väntar på att sami ska komma hem och se ska vi ut med Tachiii! Yippiiii

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0