030210 Yes you can put the blame on me.

FÖÖÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat ordentligt. Vet inte hur många som tar åt sig egentligen förutom min roomie, men jaa förlåt i alla fall.
   Har varit lite busy/lat, ja ni får välja. Har haft en fantastisk helg i Uppsala och sucky praktik idag. Ohhh, jag trivs verkligen inte där, man kan inte trivas mindre, det är så sorgligt. Jag är så sorglig. Och jag gjorde bort mig så hååååååååååårt idag, studentansvarige frågade mig vad jag hade haft för sjukdom när jag var "sjuk" i fredags och jag tittade ner i golvet och stammade fram typ...ehh..ont.i..magen...illamående..aa jag vet inte vad jag sa, spelar ingen roll för EVERYBODY KNEW att jag ljög, syntes på 20 mil.
Sen stack jag en patient 2 gånger utan att få blod, mitt självförtroende har nått botten, haha. Nej, men jag får ångest när jag tänker på min praktikplats, det är sant, saknar min gamla. Men får kämpa vidare till på lördag, tur att jag har så underbara människor när jag kommer hem. I love you.

Nu ska jag äta mina hotdogs!



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

jag har tagit åt mig! du får make it up genom att blogga en massa nu :D men du har väl bara den här veckan kvar på praktiken? you can make it :)

2010-05-04 @ 17:01:41
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0