050510 Positive.

Kom hem för en stund sen efter näääästan två timmars skrivande biblan och nu ligger jag i sängen och tittar på tv. Gjorde färdigt en examinationsuppgift och skickade in den så nu är den färdig i alla fall. Ska till praktiken vid två och jag vill verkligen inte. Jag är så trött på skolan, men det har jag väl nämnt ett par hundra miljoner gånger? Trött! Alla tentor som är kvar kommer gå åt helvete men what to do, vill bara att det ska vara sommarlov. Ska försöka hoppa in i en ambulans idag eller nått, det skulle vara så kul. Får se, men jag ska think positive, thiiiiiiiiiink positive Samira!



hhahaha bild från helgen, kollar jag snett eller?

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha dude vad kollar du på;D? Ser ut som "vem fan är den här tjejen bredvid" Hon ser rätt sliten ut;)

2010-05-05 @ 12:17:07
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/
Postat av: sadia

bra inställning sami! kämpa på!

2010-05-05 @ 15:51:10
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0