050510 Vad duktig Christiano Ronaldo var ikväll..

Sitter framför tv:n nu med Musse, Mzgebe och Dani och tittar på fotboll just nu. Varför är det så mycket fotboll hela tiden? Hela, hela, heeelaa tiden! Det enda roliga med fotboll enligt mig är att se Musse böla och skrika framför tv:n, hahah. Hoppas Real Madrid förlorar nu...moahaha..
   Har annars haft en jättebra dag på akuten, hände massor, kom in flera multitrauman och jag fick assistera när läkaren sydde ihop ett huvud och så fick jag sätta kateter. Och vet ni! På fredag ska jag få åka ambulans, ska bli så spännande. Hoppas det fortsätter såhär bara..hörs imorgon :) Fasiken nu gjorde Ronaldo mål igen..


Musse in action

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0