090510 She says she can´t wait.

Godmorgon! Det är söndag igen, och vad är det man gör på söndagar? Jo, man städar, pluggar, tvättar och tar det lugnt med en pizza eller något. Jag själv har tvättat kläder och gör det fortfarande, när tvätten är klar ska jag ta mig till skolan och bosätta mig där hela dagen. Jag har en praktisk tenta imorgon och jag har som sagt inte hunnit plugga till det, så jag måste verkligen ta vara på den här dagen och försöka klara det imorgon i alla fall. Det är bättre att jag försöker än att inte dyka upp alls har jag kommit fram till.
   Hade en dunderkväll igår med mina gullepluttar här hemma föresten, här har ni lite pictures:





xoxo


Kommentarer
Postat av: Maxgunhild

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-05-15 @ 12:41:29
URL: http://maxgunhild.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0