090510 television

OOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH det går inte så bra att plugga. Jag vill inte! Det är roligare att titta på Teen mum, Top Model, Gossip Girl och Wipe out. Vet ni, jag skulle kunna ligga i sängen och titta på tv hela mitt liv om jag inte hade ångest. Jag älskar tv, tv är världens bästa uppfinning. Skolan är världens sämsta uppfinning, haha. Nu ni mina vänner ska jag gå och äta middag hos Mezgebe, får se vad han har hittat på. Sen ska jag försöka plugga någon timma innan jag däckar för dagen. Sen är liksom söndagen över, gone, borta, begraven och historia.



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

jag håller med, det finns typ inget bättre än att kolla på serier, haha sad but true!

2010-05-10 @ 18:07:22
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0