120510 Bitterfittor finns det gott om.

Hejsan! Steg upp klockan åtta idag, åt frukost och gick till skolan för att slicka röv så att jag får skriva tentan på fredag. Men det funkade inte. På hälsoakademin och personalen på Örebros universitet sitter det ett gäng bittra kärringar kan jag säga er. De mår bra av att trycka ner studenter och de njuter av att se oss besvikna. De är sånna bitterfittor utan medkänsla och fan vad otrevlig man kan vara. De kan ju inte ha fått något på jävligt länge, men tycker det är fel och FUCKED UP att det går ut över studenter bara för dom är torra och inte har något liv. Så hur som helst kommer bli sommarlovsplugg för min del, yippie!
Men jag har hunnit cykla in till stan med Natalie och handlat på willys också tills nu så jag känner mig mycket duktig ändå. Hakuna matata my friends, ha en bra onsdag!

Efter lunch blir det plugg



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0