140510 Godmorgon!

Godmorgon! Tittade precis färdigt på BellaTyraShow, kunde inte titta igår eftersom det laggade en massa. Alltså jag vet inte vad jag ska tycka om dom här människorna haha, akward var det i alla fall.
Idag regnar det igen, och enligt väderprognosen ska det inte sluta heller. Egentligen skulle jag ha suttit i tentacellen nu och svettats framför en tenta men nej, det fick jag inte, men jag erkänner att det är skönare att ligga här. Det kommer lite skurar ibland och sen stannar det och det duggar lite och sen kommer det en fet skur igen. Mezgebe och jag ska springa ut i t-shirt till nästa regnskur ha vi bestämt, som man gjorde när man var liten.
Nu ska jag fortsätta titta på tv..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0