230510 Pluggsnack.

Godmorgon, vaknade kl. 11 idag och jag känner mig helt rastlös just nu. Ska till skolan sen och träna lite till den praktiska tentan. Ikväll måste jag också börja på min individuella uppgift. Fan, det skulle jag har gjort igår. Måste plugga läkemedelsberäkning i veckan också. Oj, vad stressad jag blev nu. haha. Men jag får väl klämma in det på något sätt, har inga föreläsningar nästa vecka, bara ett seminarium på fredag!
Jag har kommit på att man ska passa på att plugga när det regnar ute. Jag kan inte plugga när det är sol ute, precis som att jag inte kan plugga på helger..vet inte varför, det känns bara onaturligt. Men ska fixa frukost snart och ta mig till skolan om någon timme, vi hörs.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0