25 Maj 2010 23:23

Jahaa! Jag är sjuk och inte gjorde det skitiga vädret dagen bättre! Jag frös ihjäl, hade t.o.m. halsduk på mig, kan ni fatta det? Nu i slutet av maj det är ju helt galet! Ajaa ska sluta vara så negativ, vi får väl hoppas på att morgondagen blir bättre. Men har så jäkla ont i halsen, låter som en hes kråka, jag kan knappt svälja :(

Det var en så jobbig dag på jobbet dag, satt o gjorde samma sak hela dagen. Eftersom att jag är över så fick jag sitta o dubbel kolla allt vi packat till Kina va rätt. Jävla Kina som ska kräva så mycke. Blääää! Jag höll på att somna medan jag gjorde det hahah precis som jag gör på föreläsningarna hahhaa..

Imon invätar samma sak, usch! Varför kan man inte få pengar in i kontot av att bara ligga hemma i sängen o kolla på tv? Önskar att det vore så:)

                 God Natt! Puss puss*
                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0