290510 Stockholm.

Godmorgon! Sitter här och äter kycklingsallad, det är så gott med sallad! Ibland får jag sallad-cravings, det händer ganska sällan men när det väl händer så måste jag bara ha. Oftast brukar det vara efter att jag har ätit för mycket skräpmat, då dämpar jag ångesten lite med sallad. Get it?
Gick upp klockan sju imorse och skrev en tenta, kändes väl helt okej, vid ett-tiden ska jag åka till Sthlm och träffa min lilla Appe :) Och kanske min lilla Daniela. Och kanske Mezgebe! Synd att det är K E F F T  väder, men aa ska börja packa innan bussen till stan åker och jag måste springa runt omkring i lägenheten som en idiot. Så hejdå!
min appe
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0