End of life...

...så stod det på Nathis skivare idag, snacka om att vara Drama Queen! Har hört att jag är en,med men det går inte att jämföra med skrivaren hahaha. Men ääh what the hell alla tjejer är väl det? Eller? 

Måste säga att jag tror att jag har världens bästa jobb. Jag sitter typ 8 timmar vid ett bord och gör absolut. Snacka om att få betalt for nothing! Visserligen är det vääääldigt långtråkigt just nu, så tråkigt att jag somnar då och då men hellre det än ett slit jobb.. Vill även påpeka ännu en gång att jag hatar "chicken legs" från mitt jobb. Jag längtar tills hon drar på semester :)

Mamma kom hem och gjorde värsta super salladen, så nu ska jag kolla på Biggest Loser och känna mig nyttig!
Puss*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0