Härlig dag!

Ohh Gosh! Det är underbart väder här, jag vaknade upp och gick raka vägen till balkongen för att sola. är så blek så jag behöver verkligen sola! Har världens träningsvärk efter joggningen igår, det är helt sjukt hur ont jag har i hela min kropp, det är nog värst i ryggen. Jag kan säga att jogga inne i ett gym på löpbandet inte är samma sak som att jogga ute i skogen, det är så mycke jobbigare att jogga ute. Vill ut i solen, ska ringa lite kompisar o kolla läget..

Ikväll ska jag göra något som jag inte gjort på länge! Jag ska gå på studentskiva, det är lillsyrrans så why not liksom? Har tvingat med några kompisar, så att man slipper sitta där själv med "barnen" hahahah.. Mina kompisar är så snälla, ställer alltid upp och finns alltid där..

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0