I need hårinpackning nu!

Ööööööh! Jag behöver en hårbehandling, och det nu, rapido!! Finns det inge spa för bara hår? För det skulle jag verkligen behöva. Jag sitter här och känner på mitt hår och det känns som stålull. Är det så, så är det illa! Några tips på någon grymm hårinpackning and other stuff?      Det är förmodligen mitt eget fel, eller det ÄR mitt eget fel, för jag har lockigt hår egentligen meen I don't like it så jag plattar det nästan hela tiden och nu när jag är fattig som en ärta så har jag inte råd med värmeskydd! Aja nu när jag snart börjar jobba blir det andra puckar, ska köpa en massa roligt för håret :)






Fattar inte att jag gör detta, men jag bjuder på den här! This is the real me höhö




Ps. Magnus från Anna Anka söker assistent är en dryg apa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0