I'm mrs. lonely

Jag pluggade en hel del idag, sooo I'm very proud of myself! Är inte ni?  Hiihihi^^  Jag och Musse hade svårt att bestäma oss för vad vi skulle göra idag, det finns egentligen inte så mycke man kan göra i den här lilla skit staden förutom att festa ahhaha sorgligt men så sant!  Så vi tog cyklarna (Sami, Musse lånade din för han ville inte ha min rosa haha) så drog vi till tybble pizzeria och åt :) Mumsigt! Sen cykla vi hem igen..

Men sen kom musse förbi igen och gjorde mig sällskap, han vet att jag känner mig som ett litet mongo här min ensamhet. Loooonely I mrs lonely, I have nobooody..

Morgondagen består av.. Giiissaaa??... Trummvirveeel.. PLUGG! WHOOOP WHOOP.. Nån som vill byta sitt glamorösa liv mot min? Let me know ;)




Jag i min fina underbara cykel sm Musse dissa! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0