Long waaay!

Hallooooo!

Förlåt för dålig uppdatering igår, men jag har en super bra ursäkt! Bestämde mig för att åka hit till Östersund för att besöka älskling. Så nu drog han iväg på träning, and that mean att jag kan blogga lite :)   Det är en såååååå lång resa, om ni bara visste! Jag gick hem ifrån kl 12 och kom inte genom dörren igen förrän halv 10, kan ni fatta hur jobbigt det är att sitta på tåget så länge?.. Min rumpa var platt och kvadratisk och jag kände mig stel som en pinne. Hatar den här resan, It kills me.  

Inte nog med det, hela vägen från Öret till Sthlm så satt det några finska fullisar som luktade prutt! De luktade sprit och cigaretter och jag kände deras andedräkt on me och de snackade super högt.. Fyfarao!   Och på tåget från sthlm till Östersund så vaknade jag av att det luktade fis.. Liksom out of nowhere, någon släppte en feet! Hahhaha

Ajaa nu kollar jag på en super duper avsnitt av Biggest Loser! 
Hörs sen dudes! Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0