Mätt o belåten :)

Haalloooj!

Tänkte att jag måste blogga lite innan jag går o lägger mig! Sami har bloggat dåligt nu under helgen, och hon bloggade inte nu sååå hon ska få smisk på rumpan imon bitti! Det kan ni räkna med..

Jag är såå mätt, vi käkade en super middag för ett bra tag sen och jag känner mig fortfarande så mätt. Det sägs att man sover dåligt om man precis ätit när man går o lägger sig, is that true? I hope not :(  Jag behöver verkligen vila ordentligt idag eftersom att imon ska jag va i skolan hela dagen o plugga.

Nu är det läggdags, ska lägga mig o kolla på criminal minds :D hihih.. Och sen vänta på samtal från min älskade ♥
Puss puss*

      
                 Jag och min fin fina Shushan! Love you 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0