Mini spa

Tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag går o lägger mig. Har precis haft ett litet mini spa :) Hårinpackningen användes idag, den var väl behövd I most say! Håret känns super mjukt. Sedan använde jag ansiktsmask, och fixade mina naglar. Hade vart 1000 gånger roligare om någon hade gjort det åt mig och sen avslutat med lite masage men men är man fattig student så får man nöja sig med det man har höhö ^^

Imorgon har mina första arbetsvecka gått och shit pommes frites va vecka har gått snabbt! Funderar på om jag ska jobba lördag lr inte, I need the money, så jag tror jag kör på det. Nu ska jag iaf  sova...

Natti natt! Puss*


Vad tycker ni om mitt afro? Hahahha.. Ska platta det NU!


Kommentarer
Postat av: sami

hahahh

2010-05-27 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0