Over and out!

God morgon kära läsare!

Har ni precis vaknat kan ni känna er lyckligt lottade, jag önskar jag kunde sovit fram till kl 12, I WISH! För som ni vet så är jag lååååångt ifrån en morgon människa, jag önskar faktiskt att jag var mer av en morgon människa, skulle nog hinna göra mer under dagen, men icke. Idag fick jag iaf gå upp kvart i 8, jaa det är nu ni ska tycka synd om mig! Åt lite gröt innan jag drog till skolan så att man slipper höra magen kurra när man sitter och skriver tenta, hahah har ni vart med om det? Mycket pinsamt.  Så där satt jag o skrev/tänkte i ungefär 3 timmar, skrev tills handen krampa höhö.. Så nu får man vänta i 3 veckor på svar, håll tummisarna!

Vet inte riktigt vad jag ska göra, ska jag bara ligga o dega hemmahela dagen, eller ska man dra o träna och sen ligga o dega hela dagen.. Hmmm.. Ska tänka på saken :)


Nöjd efter en super jobbig tenta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0