Segisdag!

God kvällens kära bloggläsare!

Jag har vart en keff bloggare i ungefär en hel vecka, och jag ber om ursäkt :) Men jag ska bli bättre, I promise!  Jag är iaf hemma i sthlm nu, jag kom hem för ett bra tag sen, men jag hade ingen lust att blogga då. Tog tåget som gick klockan 6 imorse och jag var så trött! Satte mig ner och deckade på direkten, älskling hade fixat en liten matlåda åt mig, men jag sov verkligen hela vägen så åt inget av det. Sorry dude!

Nu sitter jag här i vardagsrummet and I'm just chillin och kollar på Americas Next Top Model.

Puss*

      


Kommentarer
Postat av: sami

höhöhöhhö keffis bloggis

2010-05-17 @ 21:35:55
Postat av: Nilsalice

very intersting site ..congratulation..

2011-02-14 @ 07:57:47
URL: http://nilsalice.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0