Sex and the city.

Sex and the city! Världens världens världens bästa serie ever! Enligt Mezgebe är det grunden till att jag är knäpp, och att det är därifrån jag får mina "idéer" ifrån. Och kanske..? Jag vet inte..men jag har tittat på serien ända sen första ring på gymnasiet, den är bara så så så så så bra och så så så så rätt! Hur som helst, så börjar första avsnittet ikväll på kanal 3 om igen, eller nu har det redan börjat, och mina kära vänner! Jag tröttnar aldrig!
Nu ska jag smälta min kebabtallrik framför tvn...dom har sååå fulaaa kläder i början!
xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

kollade också på satc, såg du grejen som var innan? typ en dokumentär om satc med sofi fahrman :P

2010-05-25 @ 17:35:12
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: sami

jag såg! :D

2010-05-25 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0