Smurfarna på Juuuden!

Heej Bloggen!

Sitter i min säng, ska snart gå och lägga mig. Jag har börjat jobba nu ska ni veta! Började idag :)  Jag sov så jääkla dåligt inatt så när jag vaknade KL 6(!!!!!!!) imorse så kändes det som att jag inte hade sovit alls. Jag tog mig iaf till jobbet och satt och vek papper hela dagen. Jag har inte fått mitt lösenord för att logga in på datorerna än för min chef är liiite seg, som vanligt, så där fick jag sitta hela dagen som en rutten fis!

För er som inte vet så jobbar jag på St.Jude Medical, därav kallar vi det för juden. Hahaha.. De flesta som jobbar där på somrarna säger att de aldrig mer ska komma tillbaka men där sitter vi året efter. Det är ett väldigt enformigt jobb så det blir långtråkigt i längden men men det är good money! So thats why I'm back :)

Nee nu ska jag försöka sova! Det är dags.. Men har jätte ontis i halsen!! Är super förkyld..
God Natt! Puss*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0