Söndag 16 maj 2010

Haaalloj!

Vaknade för ett bra tag sen, men har bara legat o degat, har inte orkat gå upp! Sängen är ju den bästa uppfinnigen ever! Och det kan ni inte säga nej till :)     Så jaa då var det väl söndag igen, vad gör man på söndagar? Är det okej att bara va hemma och inte göra något alls? Den frågan går till Sami, för det är hon som bestämmer vad som ger ångest hahahha...

Skulle egentligen åka hem till Sthlm idag men jag hittade ingen biljett, eller det fanns biljetter men de var otroligt dyra! Sådant har vi fattiga studenter inte råd med tyvärr.. Så jag åker hem imorgon! Lika bra det eftersom att jag endå inte ska börja jobba än.

Så nu ska jag fortsätta med det jag gör bäst! Att inte göra något alls höhö..


Är super fanta sugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0