Söndag 30 maj 2010

Yoooo!

Förlåt för kass uppdatering denna helg meeeen jag har inte haft tillgång till dator! Excuses excuses jag vet but thats all I have everybody!

Igår lördag jobbade jag. Jag sov bara 4 timmar så jag såg ut som en zombie, förlåt kära arbetskollegor för mitt hemska utseende hahaha hoppas ni inte blir ärrade för livet. Som tur är har vi långa raster så på lunchen sket jag i min lunch och så drog jag till massagestolarna och sov i 40 min istället hihhi ^^

Efter det drog jag hem för en dusch för att bli lite fresh packade ner kläder och drog till Shush. Vi skulle möta grabbarna men de ville festa in the hood och vi ville till stan, så jag och Shushan drog till Eken i slussen. Jätte mysigt ställe, rekommenderas!

Idag var jag på besök hos mormor och morfar, men först var vi på loppis! Det är super roligt har jag upptäckt, haha man kan hitta grymma grejer hur billigt som helst. Jag köpte en söt liten väska för 5KR! Kan n fatta det? Me like :)

Nee nu ska det sovas, jobb imorgon igen. Men det är bra föööör "pengar rullar in som det ska, det går bra nu"

God Natt! Puss*

              
              
Min fina 5 kr väska hihih, vad tycker ni om den? Dålig kvalle på bilden, sorry!

              
               
Jag och syrran är uttråkade!


Kommentarer
Postat av: sadia

fin väska :)

2010-05-31 @ 19:22:12
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0